NA WSTĘPIE SŁÓW KILKA





hello. I' back!

 Wróciłam na ziemię. Przez tyleee czasu zastanawiałam się jak urozmaicić treść bloga aby wskoczyło mi więcej folowersów, jakichś komentarzy a i na ista trochę ruchu. No bo przecież tylko to mnie potrafi zmotywować do działania, podnieść na duchu jak ktoś napiszę: "ej stara, robisz niezłe foty". Niezłe. Właśnie zrobiłam sobie rachunek sumienia. "Pracując" pod kogoś, nie umiem być autentyczna. Ani zadowolona. Ani nawet szczera. Zawsze chwytałam za pióro, w akcie desperacji. Aby dać upust uczuciom, emocjom, pogmatwanym myślą. A teraz nawijam o jakichś prezentach... Wracając do początków początku, pracuję nad sukcesywnym sposobem niedopuszczeniadonadmiarunapięć, stąd też takie miejsce w sieci. Może jaki z tego artyzm wyjdzie :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Moje loki * © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka