pomylona droga



Oprócz jazdy samochodem uwielbiam jeździć rowerkiem. Zwłaszcza po nieodkrytych drogach. 
Jestem strasznie uparta i właśnie przez tą swoją upartość pokierowałam mamę (i przy okazji siebie) na drogę która ym... nagle się skończyła. Musiałyśmy zawrócić i walczyć z komarzyskami! I to z całą armią. 


Niestety nie miałam w czym wybierać, po pierwsze mama się denerwowała kiedy co chwilę robiłam sobie przystanki na pstrykanie fotek a po drugie - baterie szybko wysiadły :p.




  
Sekundę przed tarzaniem się Kubusia w piaachuu! :D
 Po chwili wyglądał tak... 





Pogoda nas rozpieszcza i to pod sam koniec wakacji, pięknie jest! :-)






A tymczasem kończę ostatnią kostkę czekolady i uciekam bo czeka na mnie jeden z moich ulubionych filmów - 
"Piękne Istoty" gorąco polecam, fantastyczne kino! :-)

2 komentarze :

Moje loki * © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka