Rudzielec





To już trzeci raz kiedy wybiłam sobie palce. Ale po raz pierwszy w lewej stopie i po raz pierwszy 5 na raz!
Ostatnio były tylko 3 a wcześniej 4. Czasami czuję się jak staruszka której doskwiera ból w każdej części ciała. Polecono mi Artresan, mam o tyle dobrze, że niedawno mama wygrała całą paczkę w jakimś konkursie. Zażywał ktoś? ;p


Mogłabym się jeszcze pożalić na problemy z ofertami pracy ale na dzisiaj wystarczy tych żalów. 
Mam zamiar zrelaksować się Listami z Wieszwili i kubkiem przesłodzonej herbaty. Grejt.

A jeśli mowa o czymś słodkim to poniżej prezentuję mojego kota. Chociaż w rzeczywistości to wredne, małe, cwane... zwierzątko. 








oczy jak u kota z shreka :D


A jutro przyjedzie mój chłopak i będziemy piec słodkie cuda <3
Może do naszej listy wypieków dodamy muffinki z colą?! Próbował ktoś? ;)







2 komentarze :

  1. Taaaaa, z tą niepoprawną marzycielką której zdjęcia przewijają się prawie w każdym poście łączy mnie mega duże uczucie i to ładny kawałek czasu. Nie bede zdradzał jak długi. Uwierzcie mi czy nie, ale ta Dziewczyna będzie za wszelką cene dążyła do osiągnięcia celu który sobie postawiła i którego osiągnięcie będzie dla Niej satysfakcją. A wymagania ma spoooooooore :D wiem,to po sobie ale dzielnie "stawiam czoła" jej wymaganiom. Przede wszystkim dla takiej Kobiety WARTO! Stojąc obok i obserwując to co czyni, wzbudza we mnie zachwyt i wielki podziw. Chciała założyć bloga - założyła i sam blog ma się dobrze i przede wszystkim jest tak jasny i kolorowy, prawda? :) Kocha robić zdjęcia i cykać wszystkiemu co wpadnie jej w oko, co uzna za godne uwagi. Nie jeden by już zrezygnował mając do dyspozycji niezadawalający aparat cyfrowy zamiast profesjonalnej lustrzanki. Ona nie poddaje się, a efekty jej pracy można ujrzeć właśnie tutaj. Zdjęcia są przemega śliczne. Tyle kolorów, wyrazu a przede wszystkim Moja Dziewczyna potrafii dostrzec w zdjęciu to "coś" a potem zrobić tak by zwykły laik fotografii dostrzegł to samo piękno. Zdjęcia są świetne i moim skromnym zdaniem z powodzeniem mogłaby rywalizować z tymi którzy moją w swoim posiadaniu lustrzanke. A wieem ,ze sporo zdjęć - perełek posiada w swoim zbiorze. To jej hobby, to jej część życia czego jej nie moge zabronić. Cieszę się gdy jej serce raduje się:) Mój Słodki Uparciuch uwielbia wampiry a szczególnie Pamniętkniki. I kocham to kiedy szturcha mnie gdy zasypiam oglądając z Nią kolejny odcinek tego serialu. Nie zabijaj mnie jutro :* Kocham jej "tysiąc pytań", a po co, dlaczego, czemu. Często wychodze i staje obok, ale gdy tylko spojrzę na Nią i od razu cieszy mi się japa. Nie potrafie za chiny ludowe być na Nią zły. Mam ogromną słabość do Mojej dziewczyny i taak, to prawda jeśli teraz to czytasz. Zresztą sama o tym wiesz :) Rozświetla mi każdy dzień, dzięki Niej nauczyłem sie delektować każdym dniem oraz rozchmurzać się gdy tylko jest źle. Razem żartujemy, wygłupiamy się, robimy walki na łóżku, robimy najlepszą pizze pod słońcem. Potrafimy spędzać ze sobą czas i nie pamiętam dnia w którym sie nudziłem. Zawsze jest kolorowo, czasem mniej czasem bardziej, ale zawsze jest Mega zabawa. Nauczyła mnie wiele, ale to zastawie dla siebie i wiele innych rzeczy również zostawie dla siebie. W końcu to Nasze :* Nie zawsze chodzi tylko o całusy so romantico, czy dotyk po którym każdego z Nas oblewają dreszcze. Oczywiście to wszystko jest bardzo ważne, ale chyba najważniejszą rzeczą jest to by posiadać w drugiej osobie kolegę/koleżankę. że będzie to osoba która podniesie na duchu i zawsze wyciagnie dłoń. O to,byśmy mieli wspólne tematy i potrafilii ze sobą spędzać czas. Rozumieli i bez narzucania swojego zdania, po prostu wysłuchali drugiej połówki, niekiedy idąc na kompromis. Po prostu Partnerswto. A dzięki Mojej dziewczynie stałem się lepszym człowiekiem choć często wspomnina,że drzemie we mnie diabeł. :> A juutro, fuu to juz dzisiaj, tak dzisiaj do Niej jade i Razem bęziemy działać w kuchni. Robimy muffiny różne różniaste. Mam nadzieje,ze się nie pozabijamy :D hihi. Mieć obok siebie tak świetną Kobietę to dar od Boga. Nic nie przychodzi łatwo, ale ciężką pracą nadal Jestem w Niej Bardzo zakochany i czuje tak wielki płomień uczucia jak z początków gdy wszystko było tak ekscytujące. Mimo upływu czasu Nic się we mnie nie zmieniło co do tego. Jest Moim Aniołem i już. <3 P.s Ten blog jest jest na serio świetny, ta nowa stylizacja dała tyle uroku. Jest tak jasno i przejrzyście. Szczególnie mega jest nagłówek i ta fota. To dopiero początki i wszystko tutaj stawia pierwsze kroczki, ale z czasem...no no. Życze Ci jak najlepiej bo naprawdę świetnie Ci to wychodzi Studentko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jaki kochany komentarz od chłopaka!
    Muffiny z colą? Ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń

Moje loki * © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka