PRZYGOTOWANIA DO ŚWIĄT - WYSTRÓJ OKIEN & SZTUCZNY ŚNIEG

  Na te Święta czekam wyjątkowo szczerze, myślę, planuję i mam ogromny zapał do tworzenia jakichś dekoracji, ozdobień,  stroików. Nie męczy mnie słuchanie kolęd i pastorałek - a wręcz przeciwnie w pracy mogłabym słuchać tylko takiego umilacza :D.Rozpiera mnie energia, dobre wiadomości całkowicie zmieniają spojrzenie na świat ;).





Na pierwszy ogień idzie wystrój okien. Kilka dni temu zaopatrzyłam się w sztuczny śnieg. Niewielki wydatek a tyle frajdy :)  Szablony "obrazka" proponuję wstawić do Worda, następnie powiększyć/rozciągnąć  wedle uznania. Drukujemy i wycinamy czarne tło. Do dzieła ;)



























1 komentarz :

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Moje loki * © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka