WN MA WYOBRAŻENIA - DO ZREALIZOWANIA







Piękny czas - bo słoneczko, bo jasne niebo, bo maliny, jeżyny, truskawki i lody, bo nad wodę można pojechać, po łąkach i polach połazić, kiełbaskę z grilla zjeść, bo rower i słoneczniki, morza szum i ptaków śpiew...



Lato się kończy a ja czuję jakiś taki niedosyt. Niektórzy to nazywają WN - wiecznym-nie-zadowoloniem, a ja to nazwę "chorą" ambicją. Bo wiem z czym wiąże się jesienno-zimowa aura, wiem jak bardzo może mnie uszczęśliwić spacer po ściernisku albo butelka wina po rowerowym tripie (:D) a tu kurde, wrzesień. I tu mnie natchnęło. A gdyby tak stworzyć listę z wyobrażeniami lata i wdrożyć ją w życie właśnie teraz? Początek astronomicznej jesieni wypada 22 września. Pozostało 21 dni - czyli 3 tygodnie. Pali mi się do wypunktowania "challengu" więc:



1. Zrobić domowe lody
2. Urządzić sobie trip rowerowy z min. 50km - no dobra może być trip pieszy :)
3. Wstać wcześnie rano i pocykać fotki wiejskim widoczkom :) - po pracy też się liczy! 
4.Przeczytać CAŁĄ książkę
5. Urządzić sobie maraton filmowy pomijając fakt, że usnęłam
6. Poleżeć i pogapić się "na gwiazdy"
7. Zrobić porządny porządek w szafie i sprzedać ubrania
8. Wypić koktajl z awokado i zielonej pietruszki
9. Upiec szarlotkę - muffinki z malinami najlepsze :) 
10. Zjeść watę cukrową - zmieniam na słonecznik. Zjeść tonę słoneczniku
11. Pojechać w podróż pociągiem - albo toyotą czy też punciakiem :D trip to the cinema :D 
12. Tańczyć w letnim deszczu 
13. Pochodzić boso po trawie
14. Urządzić piknik na jakieś łączce czy coś
15. Nazbierać wielki bukiet polnych kwiatów - słoneczniki! słoneczniki! 
16. Pospacerować brzegiem morza... no dobra - realniej, jeziora 
17. "babski wypadzik" na miasto :D na wieś? :D
18. Seszyn w zbożu albo na polu słoneczników! 
19. Dostać pocztówkę (a co!) albo list :D 
20. Odkryć* jakieś urokliwe miejsce w pobliżu** 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Moje loki * © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka