NIEZASTĄPIONY NOŚNIK WSPOMNIEŃ



Chowam listy, wyrzucam zasuszone bukiety kwiatów, kradnę promienie słońca i próbuję zapamiętać wszystkie cudowne chwilę jak najdokładniej. Pamiętam bose spacery nad brzegiem morza (pomijając zgrzyty - bo zachciało mi się być perfekcjonistką i upominać młodego "fotografa" :) i cudne róże, które dostałam po absolutorium (specjalnie biegałeś po ruchliwym Poznaniu, dla mnie... jesteś nieoceniony! :*) i stek, dzięki któremu dostaliśmy w nagrodę najpyszniejszy deser czekoladowy! I w sumie, najsilniejsze emocjonalnie wspomnienie, kiedy powiedziałam: tysiąc razy, tak!






To był wyjątkowy rok. Pełen sukcesów, nowych miejsc, deklaracji, upadków i jeszcze więcej wzlotów. Namiastkę tych "dobrodziejstw" zamknęłam w pięknie oprawionej, mojej prywatnej - fotoksiążce.


Wiadomo, że tworząc coś tak niezwykłego, nie ma lekko. Przynajmniej dla osoby z gigabajtowymi folderami fotek. Musiałam przeprowadzić selekcję... i to w sumie było najtrudniejsze.





W momencie ogarnięcia folderu "wspomnienia 2016", wgrałam fotki do hiper łatwego w obsłudze programu saal digital. zapełniłam puste strony, wysłałam zamówienie i po 3 dniach (mistrzostwo świata), otrzymałam właśnie, to. To moje małe cudeńko, z którym nawet się przespałam... :)




Jakość książki jednym słowem: r e w e l a c j a!

- grube, błyszczące strony (nie ma śladów odcisków palców);
- watowanie okładki (dodatkowa opcja), solidne wykonanie, profesjonalnie się prezentuję;
- jakość zdjęć... wow! zdjęcia niczym się nie różnią jak te wyświetlane na komputerze, doskonała głębia ostrości i nasycenie, kolory są idealnie odwzorowane;
- czytelna, łatwa w obsłudze aplikacja programu saal digital, możliwość wyboru układu zdjęć dodania tekstu, tła;
- przesyłka była dobrze zabezpieczona, dostawa ekspresowa, jakość zdjęć i oprawy - zachwycająca.

Jedynym minusikiem jest cena. Chociaż, za jakość trzeba płacić. A naprawdę warto!

koszt mojej fotoksiążki ze wszystkimi dodatkowymi wariantami (watowanie + błyszczące strony) oraz kosztami wysyłki (kurier DHL) = 229 zł.


Werdykt:
Cudowna, piękna pamiątka. Doskonała jakość i milion procent zadowolenia.
Gorąco polecam!






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Moje loki * © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka